Krok 7 - nagłówek

Wybierz zakładkę 'Nagłówek'.

Do zapłaty - wartość dokumentu;
Sposób płatności - wybierz odpowiedni z listy, którą możesz edytować z menu Ustawienia -> Słownik -> Sposób zapłaty;
Termin zapłaty - wpisz odpowiednio;
Zapłata przy wystawianiu - kwota częściowej lub całkowitej płatności przy wystawianiu;
Kwota zaliczki* - jeśli wcześniej była pobrana zaliczka (klikając na przycisk Wybierz zaliczkę można wybrać z listy dowód wpłaty - jeśli był wystawiony) lub jeśli dana faktura jest zaliczkową;
Data zaliczki* - wpisz odpowiednio;
Faktura zaliczka* - wybierz odpowiednio;

Transport - wybierz odpowiedni z listy, którą możesz edytować z menu Ustawienia -> Słownik -> Rodzaj transportu;
Koszt - wpisz wartość należną za transport;
Uwagi - dodatkowe pole, w którym można umieścić dowolny tekst. Stały tekst można przypisać do dokumentu - patrz Ustawienia dokumentów -> zakładka Drukowanie -> pole 'Tekst drukowany na dokumencie';
Drukuj uwagi - zaznacz jeśli tekst wpisany w polu 'Uwagi' na zostać wydrukowany na dokumencie. Stałe zaznaczenie - patrz Ustawienia dokumentów -> zakładka Drukowanie - pole 'Domyślnie zaznaczaj drukowanie uwag';
Wystawił - wybierz wystawiającego dokument. Program domyślnie podpowiada osobę zalogowaną do programu (patrz Ustawienia -> Użytkownicy).
Rachunek bankowy - program domyślnie podpowiada rachunek oznaczony jako 'podstawowy' (patrz - Rachunki bankowe). Jeśli posiadasz więcej rachunków i chcesz aby dla tego kontrahenta na dokumencie wydrukował się inny, wybierz go. Można również rachunek na stałe przypisać do kontrahenta (patrz - Katalog Kontrahentów -> zakładka Banki, uwagi pole 'Rach na dok.').

* opcja dostępna w wersji magazynowej.
 

7 krok poprzedni

krok następny 8


Patrz również:  Dokumenty->FA

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)