Umowy o pracę

Wybierz z menu Kadry -> Umowy o pracę

Po wybraniu opcji pojawia nam się okno z listą umów o pracę.

Dodaj - dodaje nową umowę (strzałka obok przycisku pozwala na dodanie aneksu do aktualnej umowy, pustego aneksu, kopię aktualnej umowy lub aneksu)
Po wybraniu tej opcji należy uzupełnić umowę o pracę. Wprowadzanie danych potwierdzamy klikając Zapisz.

Popraw - możliwośc edycji istniejącej umowy
Aby zmienić istniejącą umowę musisz ją wybrać (zaznaczając na niebiesko) z listy i nastpnie kliknąć Popraw. Po dokonaniu zmian zatwierdź je klikając Zapisz.

Pokaż - podgląd istniejącej umowy
Po wybraniu tej opcji możliwy jest jedynie podgląd umowy oraz jej wydruk.

Usuń - usuwa umowę
Aby usunąć umowę należ ją wybrać (zaznaczając na niebiesko) z listy i następnie kliknąć Usuń.
UWAGA! Operacja usunięcia jest nieodwracalna.

Jeżeli chcemy dodać ANEKS do umowy, należy podświetlić wybraną umową (pasek niebieski) i nacisnąć znak "v" przy przycisku Dodaj. Pojami się menu, w który będzie do wyboru:
1) Aneks do aktualnej umowy
2) Pusty aneks
3) Kopia aktualnej umowy lub aneksu
Wybieramy odpowiednią opcję


 

Patrz również: Kadry

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)