Ustawienia Archiwizacji
Wybierz z menu Ustawienia -> Archiwizacji.
Wywołasz w ten sposób okno dialogowe, w którym można ustawić opcje automatycznej aktualizacji:
Do wyboru mamy następujące opcje:
Co archiwizować - do wyboru:
Bieżąca firma, bieżący rok - w kopii zawarte będą tylko dane bieżącej firmy z bieżącego roku.
Bieżąca firma, wszystkie lata - w kopii zawarte będą tylko dane bieżącej firmy ze wszystkich lat.
Pełne archiwum: wszystkie firmy, wszystkie lata - w kopii zawarte będą dane wszystkich firm ze wszystkich lat.
Nie archiwizuj danych na tym komputerze - kopie nie będą wykonywane.
Potwierdzanie - program może pytać czy wykonać zaplanowaną aktualizację, bądź wykonywać ją bez potrzeby potwierdzania.
Położenie pliku archiwum - wskaż miejsce na dysku, gdzie ma być zapisywany plik archiwum.
Wysyłanie emailem - do wyboru możliwość wysyłania pliku archiwizacji emailem na podany adres, bądź wyłączenie tej opcji.
Patrz również: Archiwizacja danych, Odczyt archiwizacji, Opcje |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |