Ustawienia Archiwizacji

Wybierz z menu Ustawienia -> Archiwizacji.

Wywołasz w ten sposób okno dialogowe, w którym można ustawić opcje automatycznej aktualizacji:

Do wyboru mamy następujące opcje:

Co archiwizować - do wyboru:

Bieżąca firma, bieżący rok - w kopii zawarte będą tylko dane bieżącej firmy z bieżącego roku.

Bieżąca firma, wszystkie lata -  w kopii zawarte będą tylko dane bieżącej firmy ze wszystkich lat.

Pełne archiwum: wszystkie firmy, wszystkie lata - w kopii zawarte będą dane wszystkich firm ze wszystkich lat.

Nie archiwizuj danych na tym komputerze - kopie nie będą wykonywane.

Potwierdzanie - program może pytać czy wykonać zaplanowaną aktualizację, bądź wykonywać ją bez potrzeby potwierdzania.

Położenie pliku archiwum - wskaż miejsce na dysku, gdzie ma być zapisywany plik archiwum.

Wysyłanie emailem - do wyboru możliwość wysyłania pliku archiwizacji emailem na podany adres, bądź wyłączenie tej opcji.

 

Patrz również: Archiwizacja danych, Odczyt archiwizacji, Opcje

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)