Dodawanie nowej pozycji do " Ewidencja
wyposażenia "
Po wybraniu przycisku Dodaj znajdziesz się
w części do wprowadzania informacji na temat nowo wpisywanego
wyposażenia.
Wybierz datę nabycia (dokumentu), rodzaj wydatku, wpisz numer
rachunku i jego wartość.
Jeśli dokument zakupu wyposażenia został wcześniej wpisany do
księgi, możesz przenieść go do ewidencji wybierając go z listy.
Naciśnij strzałkę w dół obok pola Nr rachunku a lista zostanie
rozwinięta.
Pola data, opis zdarzenia, nr rachunku, wartość zostaną
wypełnione.
Po wprowadzeniu informacji, naciśnięcie przycisku Zapisz spowoduje zapisanie informacji i umieszczenie
jej w ewidencji.
Poprawianie pozycji w " Ewidencji
wyposażenia "
Wskaż w Ewidencji wyposażenia pozycję, która ma być poprawiona i
naciśnij przycisk Popraw.
Ustaw się na części, która ma być aktualizowana i wpisz odpowiedni
tekst. Naciśnięcie przycisku Zapisz
spowoduje zapisanie poprawionej informacji o poniesionym
koszcie.
Likwidacja wyposażenia
W ewidencji
wyposażenia wybierz tę pozycję, która ma być zlikwidowana.
Naciśnij przycisk Popraw
Naciśnij przycisk Zlikwiduj, wpisz datę
likwidacji i przyczynę.
Naciśnięcie przycisku Zapisz spowoduje
zapisanie wprowadzonej informacji .
Patrz również: Ewidencja wyposażenia
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |