Ewidencja wyposażenia wpis

Dodawanie nowej pozycji do " Ewidencja wyposażenia "
Po wybraniu przycisku Dodaj znajdziesz się w części do wprowadzania informacji na temat nowo wpisywanego wyposażenia.
Wybierz datę nabycia (dokumentu), rodzaj wydatku, wpisz numer rachunku i jego wartość.
Jeśli dokument zakupu wyposażenia został wcześniej wpisany do księgi, możesz przenieść go do ewidencji wybierając go z listy.
Naciśnij strzałkę w dół obok pola Nr rachunku a lista zostanie rozwinięta.
Pola data, opis zdarzenia, nr rachunku, wartość zostaną wypełnione.
Po wprowadzeniu informacji, naciśnięcie przycisku Zapisz spowoduje zapisanie informacji i umieszczenie jej w ewidencji.

Poprawianie pozycji w " Ewidencji wyposażenia "
Wskaż w Ewidencji wyposażenia pozycję, która ma być poprawiona i naciśnij przycisk Popraw.
Ustaw się na części, która ma być aktualizowana i wpisz odpowiedni tekst. Naciśnięcie przycisku Zapisz spowoduje zapisanie poprawionej informacji o poniesionym koszcie.

Likwidacja wyposażenia
W ewidencji wyposażenia wybierz tę pozycję, która ma być zlikwidowana.
Naciśnij przycisk Popraw  
Naciśnij przycisk Zlikwiduj, wpisz datę likwidacji i przyczynę.
Naciśnięcie przycisku Zapisz spowoduje zapisanie wprowadzonej informacji .

Patrz również: Ewidencja wyposażenia


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)