Dopłata

Wybranych dokumentów = ... - ilość dokumentów wybranych na zestawieniu zobowiązań należności.

Kwota wybranych dokumentów - suma kwot z zaznaczonych dokumentów.

Kwota dopłaty - kwota, którą wpłacił klient.

Data dopłaty - data dokonania wpłaty.

Zapisz dopłatę jako:

Dowód kasowy KP/KW - zaznaczyć jeżeli klient wpłaca kwotę gotówką, po wyborze opcji generowane jest dokument kasowy.

Kasa - wybieramy kasę do której klient wpłaca gotówkę.

Dowód bankowy przelew/wpłatę - zaznaczyć jeżeli klient wpłaca kwotę na rachunek bankowy.

Rachunek bankowy - wybieramy rachunek bankowy na który wpłynęła wpłata.

Nr wyciągu bankowego - numer wyciągu bankowego z zarejestrowaną wpłatą.

Drukuj dowód kasowy lub bankowy - po zaznaczeniu tej opcji zostanie wydrukowany wygenerowany dokument kasowy lub bankowy.

 

Wstecz

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)