Wybranych dokumentów = ... - ilość dokumentów wybranych na zestawieniu zobowiązań należności.
Kwota wybranych dokumentów - suma kwot z zaznaczonych dokumentów.
Kwota dopłaty - kwota, którą wpłacił klient.
Data dopłaty - data dokonania wpłaty.
Zapisz dopłatę jako:
Dowód kasowy KP/KW - zaznaczyć jeżeli klient wpłaca kwotę gotówką, po wyborze opcji generowane jest dokument kasowy.
Kasa - wybieramy kasę do której klient wpłaca gotówkę.
Dowód bankowy przelew/wpłatę - zaznaczyć jeżeli klient wpłaca kwotę na rachunek bankowy.
Rachunek bankowy - wybieramy rachunek bankowy na który wpłynęła wpłata.
Nr wyciągu bankowego - numer wyciągu bankowego z zarejestrowaną wpłatą.
Drukuj dowód kasowy lub bankowy - po zaznaczeniu tej opcji zostanie wydrukowany wygenerowany dokument kasowy lub bankowy.
Wstecz |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |