Zestawienie sprzedaży

Wybierz z menu Zestawienia -> Sprzedaży.

Zestawienie służy do wyświetlania i drukowania listy sprzedanych towarów na dokumentach.

Lista typów dokumentów - na liście zaznaczamy typy dokumentów, które mają zostać uwzględnione w zestawieniu.

Okres - pole rozwijalnej listy służy do wyboru okresu z jakiego mają być brane dokumenty do zestawienia. Jeżeli wybierzemy 'Dowolny okres' to w polach od i do będziemy mogli wybrać daty ograniczające interesujący nas okres.

od... do... - pola wyświetlające daty ograniczające wybrany przez nas okres. Jeżeli w polu Okres wybierzemy 'Dowolny okres' to będzie możliwe wpisanie dowolnych dat.

Magazyn* - rozwijalna lista służąca do wyboru magazynu z którego dokumenty mają zostać wyświetlone.

Kontrahent - pole rozwijalnej listy służące do wyboru kontrahenta, którego dokumenty mają zostać wyświetlone. Jeżeli chcemy wygenerować zestawienie dokumentów kilku klientów patrz przycisk Zaznacz kontrahentów.

Towar - pole rozwijalnej listy służące do wyboru towaru, do którego chcemy zawęzić zestawienie. Zostaną wyświetlone tylko te pozycje z dokumentów, na których widnieje wybrany towar.

Zaznacz kontrahentów - przycisk wywołujący okno kartoteki kontrahentów, w którym możemy wybrać więcej niż jednego kontrahenta do zestawienia. Zostaną wyświetlone tylko dokumenty wybranych kontrahentów.

Pokaż spełniające kryteria - przycisk, który wykonuje zestawienie według zadanych parametrów. Należy go wciskać po każdorazowej zmianie wartości pól filtrowania opisanych wyżej.

Wyzeruj kryteria - przycisk ten przywraca ustawienia wszystkich powyżej wymienionych pól filtrowania do wartości początkowych.

  *opcja dostępna w wersji wielomagazynowej.

Patrz również:  Zestawienia

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)