Wybierz z menu Zestawienia -> Sprzedaży.
Zestawienie służy do wyświetlania i drukowania listy sprzedanych towarów na dokumentach.
Lista typów dokumentów - na liście zaznaczamy typy dokumentów, które mają zostać uwzględnione w zestawieniu.
Okres - pole rozwijalnej listy służy do wyboru okresu z jakiego mają być brane dokumenty do zestawienia. Jeżeli wybierzemy 'Dowolny okres' to w polach od i do będziemy mogli wybrać daty ograniczające interesujący nas okres.
od... do... - pola wyświetlające daty ograniczające wybrany przez nas okres. Jeżeli w polu Okres wybierzemy 'Dowolny okres' to będzie możliwe wpisanie dowolnych dat.
Magazyn* - rozwijalna lista służąca do wyboru magazynu z którego dokumenty mają zostać wyświetlone.
Kontrahent - pole rozwijalnej listy służące do wyboru kontrahenta, którego dokumenty mają zostać wyświetlone. Jeżeli chcemy wygenerować zestawienie dokumentów kilku klientów patrz przycisk Zaznacz kontrahentów.
Towar - pole rozwijalnej listy służące do wyboru towaru, do którego chcemy zawęzić zestawienie. Zostaną wyświetlone tylko te pozycje z dokumentów, na których widnieje wybrany towar.
Zaznacz kontrahentów - przycisk wywołujący okno kartoteki kontrahentów, w którym możemy wybrać więcej niż jednego kontrahenta do zestawienia. Zostaną wyświetlone tylko dokumenty wybranych kontrahentów.
Pokaż spełniające kryteria - przycisk, który wykonuje zestawienie według zadanych parametrów. Należy go wciskać po każdorazowej zmianie wartości pól filtrowania opisanych wyżej.
Wyzeruj kryteria - przycisk ten przywraca ustawienia wszystkich powyżej wymienionych pól filtrowania do wartości początkowych.
*opcja dostępna w wersji wielomagazynowej.
Patrz również: Zestawienia |
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode) |