Przelewy bankowe
Wybierz z menu Kasa - bank -> Przelewy i wpłaty bankowe.

W oknie tym wyświetlana jest lista wystawionych dokumentów. Z tego poziomu można dodawać nowe, poprawiać i usuwać oraz drukować wcześniej utworzone dokumenty.

Aby wyszukać istniejący dokument zaznacz odpowiednio kryteria przeszukiwania.
Gdy ustawisz wszystkie kryteria wciśnij przycisk Pokaż spełniające kryteria. Gdy chcesz powrócić do widoku wszystkich dokumentów danego typu wciśnij przycisk Wyzeruj kryteria.

Wybrany dokument możesz poprawić lub usunąć, podświetlając go a następnie używając odpowiedniego klawisza Popraw lub Usuń.
Aby dodać nowy użyj przycisku Dodaj. Otworzy się okno, w którym wypełnij odpowiednio pola:

Nazwa odbiorcy - wypełnij lub wybierz z listy odbiorców.
Nr rachunku odbiorcy - jeśli wybrałeś odbiorcę z listy, który miał wpisany nr rachunku pole to zostanie wypełnione automatycznie.
Nazwa banku odbiorcy - opcjonalnie.
Typ - wybierz typ zapłaty przelew, wpłata, Standard lub Podatki.
Waluta - wybierz rodzaj waluty.
Kwota - wpisz kwotę zapłaty
Nr rachunku zleceniodawcy - program domyślnie podpowiada podstawowy, jeśli chcesz zmienić wybierz z listy rachunków.
Nazwa zleceniodawcy - automatycznie przepisuje dane Twojej firmy.
NIP... - dla przelewów lub wpłat podatkowych wypełnij odpowiednio pola.
Tytułem - wpisz tytuł przelewu lub wybierz z listy.
Data realizacji - wpisz datę lub wybierz z kalendarza.
Zrealizowany - zaznacz to pole, jeśli dany przelew/wpłata jest zrealizowana.
Nr wyciągu bankowego - wpisz odpowiednio numer.
Jeśli chcesz zapisać ten dowód, kliknij użyj przycisku Zapisz. Jeśli nie użyj Cofnij.

Jeśli któryś z Dłużników dokonał zapłaty możesz dokonać wpisu po wywołaniu z menu Zestawienia -> Zobowiązania i należności - Dopłata.

Patrz również:  Kasy

Strona główna


©Programer Centrum
Converted from CHM to HTML with chm2web Pro 2.85 (unicode)