Jeśli nie działają aktualizacje programu HM, jest problem ze sprawdzeniem zakupionych modułów w programie oraz nie działa wyszukiwanie firm w bazie GUS, należy sprawdzić czy komputer ma dostęp do Intnetu. Jeśli komputer ma (np działą poczta, strony Internetowe)proszę sprawdzić czy w ustawieniach proramu jest zaznaczone że ma dostęp do Interentu. Jak to zrobic, wybieramy menu>Ustawienia>Lokalne. powinna być zaznaczona pierwsza pozycja "Ten Komputer ma połaczenie z internetem" Jeśli powyższe nie rozwiąże problmeu proszę sprawdzić czy przypadkiem Państwa zabezpiczenie antywirusowe (program antywirusowy) lub firewall nie blokuje programu. Najproście jest to sprawdzić wyłączająć na chwilę zabezpieczenie i wtedy sprawdzić czy opcje w programie działają.

Nasze strony wykorzystują pliki cookies i przestrzegają ustaleń RODO. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. .

  
EU Cookie Directive Module Information